Jak zjistím, jako podnikatel, velikost svého potencionálního trhu?

18.07.2011 02:55

Jak zjistím, jako podnikatel, velikost svého potencionálního trhu?

Dobrý den, jsem začínající podnikatel a chci zjistit velikost svého potencionálního trhu. Jak to mám udělat? Kde to zjistím? Předem děkuji za odpověď

Diskusní téma: Jak zjistím, jako podnikatel, velikost svého potencionálního trhu?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Začátek podnikání

Jak se stát tvůrcem trhu na burze v ČR?

18.10.2011 00:42
Dobrý den, chtěl bych získat nějaké ověřené informace jak se stát tvůrcem trhu na burze v ČR. Děkuji za odpověď

Jak založit personální agenturu?

18.07.2011 03:02
Jak založit personální agenturu? Dobrý den! Chtěl bych se zeptat, jak založit personální agenturu. Jestli máte nějaké zkušenosti, poraďte prosím. Kam se mám obrátit a co všechno k tomu budu potřebovat? Předem děkuji! 

Jak zjistím, jako podnikatel, velikost svého potencionálního trhu?

18.07.2011 02:55
Jak zjistím, jako podnikatel, velikost svého potencionálního trhu? Dobrý den, jsem začínající podnikatel a chci zjistit velikost svého potencionálního trhu. Jak to mám udělat? Kde to zjistím? Předem děkuji za odpověď