Jak peníze bezpečně uložit a současně pokrýt inflaci?

06.08.2011 01:40

Jak peníze bezpečně uložit a současně pokrýt inflaci?

Prosím o radu, mám ušetřeny nějaké peníze cca 4 mil. Kč, jsou vloženy na různých účtech (st.spoř., termín.vklad apod.), nejde mi tak ani o zhodnocování do akcií apod., (do budoucna cca 1-2 let plánuji stavbu domu), ale spíše mám obavu vzhledem k současnému stavu věcí ve světě (USA, eurozóna). Jsem laik a ve světě financí se přílíš neorientuji, otázka tedy zní: jak nejlépe finanční prostředky ochránit, v jaké bance, na jakém účtu, nebo je lepší mít peníze doma v polštáři :)), jak jsem již uvedl, nejde mi tedy o zhodnocování, ale o bezpečné uložení, které pokryje cca inflaci. Díky za odpověď

Diskusní téma: Jak peníze bezpečně uložit a současně pokrýt inflaci?

Datum: 06.04.2012

Vložil: Ota Nevšímal

Titulek: Stavební pozemky

Bezpečnou investicí navíc s potenciálem slušného výnosu jsou pozemky. Nepodléhají opotřebení či skáze, netřeba je náročně udržovat. Je třeba najít pozemek s platným územním plánem !!!, který je nabízen za slušnou cenu na zajímavém místě (město, blízké okolí, turisticky zajímavé místo a nejlépe kombinace obojího).

Máteli hotovost můžete vyjednat zajímavé podmínky a koupit větší celek, který dělením zhodnotíte.

Potenciál výnosu je tak v řádech desítek procent ročně. Nemusíte být finanční genius, stačí selský rozum. Riziko je prakticky nulové a jistota maximální.

Finanční produkty včetně cizích měn jsou značně nejisté, můžete vydělat 100-ky procent, ale také vše ztratit téměř přes noc, navíc orientovat se v této problematice je obtížné i pro profesionály. Nemovitosti zase obecně vyžadují průběžné investice a pokud nemáte využití tak můžete víc ztratit než vydělat.

Dobrý pozemek je jistota.

Přidat nový příspěvek

Osobní finance

Je ještě výhodné stavební spoření?

07.08.2011 17:47
Je ještě výhodné stavební spoření? Kolik je nyní státní podpora? Je lepší nějaký podobný druh spoření na dům?

Myslíte si, že rčení: "kdo šetří má za tři" stále platí?

07.08.2011 17:23
Myslíte si, že rčení: "kdo šetří má za tři" stále platí? Já ne, proto že i přesto, že šetřím kde se dá, přicházejí faktury se stále vyšší pohledávkou!!!

Jak nejlépe nechat své peníze vydělávat?

07.08.2011 15:27
Jak nejlépe nechat své peníze vydělávat? Dobrý den, chci se zeptat, zda-li máte někdo zkušenosti s investicemi financí do určitých oblastí, přičemž se Vám finance po určité době samy zhodnocovaly - při určitém vkladu se Vám po určité době vracel vklad + nějaká procenta z vkladu? (burzy, akcie,...

Jak peníze bezpečně uložit a současně pokrýt inflaci?

06.08.2011 01:40
Jak peníze bezpečně uložit a současně pokrýt inflaci? Prosím o radu, mám ušetřeny nějaké peníze cca 4 mil. Kč, jsou vloženy na různých účtech (st.spoř., termín.vklad apod.), nejde mi tak ani o zhodnocování do akcií apod., (do budoucna cca 1-2 let plánuji stavbu domu), ale spíše mám obavu vzhledem k...