Je možné investovat, když mi ještě nebylo 18 let?

27.10.2011 07:16 Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné investovat např. 10 000 Kč do akcií. Jak poznám, že je ten správný čas. Jak si koupit akcie a začít investovat. Je možné investovat, když mi ještě nebylo 18 let? Děkuji za odpověď.

Diskusní téma: Je možné investovat, když mi ještě nebylo 18 let?

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek

Investování

Má moje kupónová knížka ještě nějakou hodnotu?

24.12.2011 21:56
Dobrý den, objevil jsem doma v dědictví po tetě kuponovou knížku, jak zjistím, jestli je nějak platná, př. jestli mi ještě k něčemu bude? Děkuji

Převod akcií od prarodičů na moji osobu

24.12.2011 21:52
Dobrý den, mám dotaz, který se týká převodu akcií společnosti ČEZ. Jedná se o převod od prarodičů na mou osobu, kdy mám ověřenou plnou moc. Jak to probíhá a co mám udělat?

Jak prodat akcie z 1.vlny kupónové privatizace?

24.12.2011 21:40
Dobrý deň, ešte v 1. vlne kupónovej privatizácie som získal 8 CP Spolana a.s. CS0008424958 BAASPLA. Od r. 1994 nemám o týchto akciách žiadne správy. Prosím o info či je možné prostredníctvom Vás tieto akcie predať pokiaľ ešte existujú.

Potřebuji poradit od zkušeného člověka jak začít investovat na burze a dosáhnout zhodnocení 15% ročně

24.12.2011 21:33
LM: Dobrý večer Pane Hýsek, vím, že Vám zde musí psát desítky příznivců této ,,brandže,,. Nějakou dobu jsem investoval a obchodoval s invest.zlatem, z osobních důvodů jsem tuto alternativu zhodnocení fin.zamítl a začal se zajímat o investování do cenných papírů. Bohužel to je pro mě španělská...

Je možné investovat, když mi ještě nebylo 18 let?

27.10.2011 07:16
Dobrý den, chtěl bych se zeptat, zda je možné investovat např. 10 000 Kč do akcií. Jak poznám, že je ten správný čas. Jak si koupit akcie a začít investovat. Je možné investovat, když mi ještě nebylo 18 let? Děkuji za odpověď.

Má smysl v této blbé době investovat do zlata, když už tak stouplo?

16.08.2011 01:36
Dobrý den. Mám laickou otázku. Má smysl v této blbé době, šílená nás asi ještě čeká (ve smyslu ekonomických propadů), investovat do zlata (cca 50 000,-Kč), když už tak stouplo? Dá se poznat/určit bude-li jeho cena ještě eskalovat?

Najde se ještě investor, který by investoval více jak 20 milionů?

07.08.2011 17:39
Najde se ještě investor, který by investoval více jak 20 milionů? To není myšleno s nadsázkou, ale vážně.

Chci investovat do nem. na Floridě na pronájem turistům. Máte někdo zkušenosti a info?

07.08.2011 17:16
Chci investovat do nem. na Floridě na pronájem turistům. Máte někdo zkušenosti a info? Chci investovat do nem. na Floridě na pronájem turistům. Máte někdo zkušenosti a info?

Jaké je doporučené (optimální) rozložení finančního portfolia k měsíčnímu zůstatku? Do čeho investovat?

07.08.2011 17:09
Jaké je doporučené (optimální) rozložení finančního portfolia k měsíčnímu zůstatku? Do čeho investovat? Jaké je doporučené (optimální) rozložení finančního portfolia k měsíčnímu zůstatku? Do čeho investovat?

Děláte někdo intradenního obchodníka?

07.08.2011 16:59
Děláte někdo intradenního obchodníka? Mám základní informace z literatury, je možnost koupit si kurz a zapojení do trhu. Vypadá to zajímavě. Rád bych ale získal také informace z druhé strany, tedy od někoho, kdo to osobně provozuje. Je tu někdo takový? Děkuji.
1 | 2 >>